24/6-2012 Gonatt! <3

0kommentarer

Jag har precis kommit på att egentligen är inte denna bloggen så hemlig. Men, jag kommer ju inte lixom lägga ut på facebook, 'Läs mitt nya inlägg "Mätning" /Ida'. Det blir ju lite konstigt... För det är ju ändo min dagbok, fast en elektronisk sådan. Jaja. Ändrade i alla fall den stora texten där uppe. Nu står det 'En dagbok av I' istället. Det låter bättre. Eftersom jag vet att jag har unika besökare nästan varje dag som jag uppdaterar något. 
 
Nu ska jag se lite fotboll och sedan gå och lägga mej. För Stina, fantastiska å underbara Stina, kommer hit i morgon. Det ska bli jättekul! Men då kommer jag inte kunna uppdatera eftersom hon inte vet något om denna blogg. 
 

GONATT! Alla får ha det så jättebra i morgon, vi får väl hoppas att jag uppdaterar på tisdag :)
 
UPDATE: Jag har tidsinställt ett inlägg till imorgon så att ni får något att läsa då. Okej, inte bara ett utan två.
 
Kram, I 

Kommentera

Publiceras ej