Dag 5 ~ När, hur å varför började jag blogga?

0kommentarer

Jag började regelbundet att blogga på denna bloggen. 
Men tidigare har jag haft två bloggar, awesomeida.blogg.se å barbieworldforever.blogg.se.
De är inga stora bloggar, om jag minns rätt har jag bara ett riktigt inlägg på barbieworldforever.blogg.se å två som handlar om att jag skulle byta till awesomeida.blogg.se.
 
Så, jag skriver från barbieworldforever.blogg.se nu:
 
  • När började du blogga? 20/9-2011
  • Hur böjrade du blogga? Jag började med ett fånigt inlägg på barbieworldforever.blogg.se.
  • Varför började du blogga? För att jag hade varit med klassen på Ljungnäs och ville berätta vad jag kände efter det. Men så klart vågade jag inte att berätta vad bloggen hette. fegis. 
 
 
Nu skriver jag om den bloggen jag har nu:
 
 
  • När började du blogga? 13/6-2012
  • Hur började du blogga? Jag skrev lite om min dag, i min 'dagbok'.
  • Varför började du blogga? För jag ville skriva dagbok, men att ha en bok som dagbok var för farligt när jag delar rum med min lillasyster hela sommaren. :c
 
1 – En bild som du älskar.
2 – En låt som väcker känslor.
3 – Ditt favoritcitat.
4  – En ny tagen bild på dej och 5 fakta om dej själv.
5 – När, hur och varför började du blogga?
6 – Fem av din närmsta tjejkompisar.
7 – Något du inte lär glömma på ett tag
8 – Vilken mobil du har, när du fick den och hur den ser ut.
9 – Den låt som du lyssnar mest på just nu.
10 – Vad din blogg heter och varför den heter så.
11 – Dina tre allra bästavänner.
12 – En bild som är minst 2 år gammal.
13 – En vacker bild.
14 – En bild på en kompis som du har glidit ifrån.
15 – En bild på en kompis som du alltid har roligt med.
16 – En bild som får dej att skratta.
17 – Ett minne som du aldrig kommer att glömma.
18 – 5 saker du kommer att göra innan 2012 är slut.
19 – Din favoritmat just nu.
20 – Någon du saknar.
21 – Din favorit läsk.
22 – En bild på dej när du vad liten.
23 – En bild som väcker minnen.
24 – En önskning du önskar skulle gå i uppfyllelse.
25 - Det roligaste som hänt idag.
 

Kram, I

Kommentera

Publiceras ej