21/7-2012 Skåne!

0kommentarer

Hejhej! Nu har jag kommit hem från Skåne :)
I tisdags åkte vi först till Sveriges lägsta punkt, rätt häftigt att vattnet var fyra meter över mig. Sen åkte vi ner till Sveriges sydligaste punkt, så jag har ätit glass på Sveriges sydligaste punkt. Sen åkte vi till Lund till vårt mysiga hotell.
På onsdagen åkte vi ut till Ven och cyklade tandemcykel! Det var så kul så att mamma och pappa funderar på att köpa en att ha en här i sommarstugan.
Sen bestämde jag att vi skulle åka till Köpenhamn för att gå på Tivoli, men det var ganska sent så vi åkte bara några karuseller innan vi tog tåget till Lund igen :) Jag åkte Demonen två gånger och Roller Coast en. Jättekul!!
På torsdagen åkte vi till Nimis och klättrade lite där, också kul! :)
Sen kom vi hem sent i torsdags kväll och jag vilade i går. Har haft det väldigt mysigt och kul med familjen!
 
Kram, I

Kommentera

Publiceras ej