Stockholm c:

0kommentarer

Hejhej, precis som jag skrev i förra inlägget har jag varit i Stoockholm den senaste veckan. En helt underbar stad! Eftersom jag har problem med att ladda upp bilder med mobilen kan ni adda mig på instagram @thaawesomeida 
 
På måndagen åkte vi buss upp till Stockholm och det tog nästan hela dagen. Men på kvällen gick vi på en kompinerade Sushi och Kina resturang, mums
 
Själv åt jag bara Sushi eftersom jag verkligen älskar det.
 
På tisdagen shoppade vi. Köpte en skjorta och ett par jeans på Bikbok och en tröja på Desigual. 
 
 
*instagram-bild*
 
 
Har inte någon bild på tröjan från Desigual, än.
 

På kvällen bestämde vi oss för att åka ut och se på Allsång på Skansen. 
 

På Onsdagen gick vi på Naturhisoriska Muséet, sjukt häftigt musum. Och kollade på bio på Cosmonova. 
 
 
Sen på kvällen åkte vi ut till några släktingar på middag, hade väldigt kul och åt mycket god mat. adda @selllma på instagram.
 
Torsdagen gick vi på Gröna Lund och hade jättekul! Selma följde med oss och vi åkte jättemånga karuseller.
Kramar 
 

Kommentera

Publiceras ej