OMG!!!!!!

0kommentarer

Bara dessa dagar har varit helt fantastiska!! Och att komma hem och det finns en iPod i ett paket till mig och en systemkamera klar att användas! Gud vad jag är lycklig just nu! I onsdag åkte jag till Färjestaden för att köpa en cykel, och jag hittar en underbar cykel!! Pappa är så snäll så att vi passade på att köpa den eftersom min gamla cykel är förliten. Sen åkte vi till Ottilia och hon och jag gick på bio tillsammans. Jättekul! Jag sov hos henne sen. Gud vad kul vi hade! Sen på torsdagen gick jag hem till Stina och sen gick vi in till stan. Vi träffade bästa Hilma och Viktoria! Sen såg vi på rix fm och jag bara älskade Olly Murs!!! Vi såg han äta mat på stadshotellet. It was so fun girls! Och sen sov jag hos Stina och idag gick vi ut med deras hund Rosa och tog det ganska lugnt. Sen gick jag till mammas jobb och sen kom jag hem och now I'm so happy!!!! See ya!!!


Bilder kommer från den nya kameran! ;D

Kommentera

Publiceras ej